sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Iubesc...

Iubind am înţeles pentru prima dată foşnetul frunzelor, iar sunetul stropilor de ploaie încă mai dăinuie în inima mea. Ma întreb, cum de m-ai ales să mi te destăinui, sa-mi zâmbeşti, şi ce te-a făcut să-mi inunzi sufletul cu prezenţa ta?
Cum de te-ai rătăcit printre muritori şi m-ai ales tocmai pe mine să fiu fericită? Inima mea căuta ceva, poate un vis; văzăndu-ţi lumina din privire, a renunţat la căutări. Am realizat că dragostea e atât de aproape încât poţi să-i simţi căldura.
Oare de ce închidem ochii când dormin, dar când visăm sau sărutăm? Pentru că cele mai frumoase lucruri nu se pot vedea cu ochiul liber. Când închid ochii te văd pe tine, şi asta mă linişteste!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

asta-i pt darius????
pfoa' norocosul:-d
foarte frumos....

darius.christian spunea...

profunzime, sinceritate, creativitate...dragoste!Sunt mandru de tine...continua tot asa si...MULTUMESC