marți, 16 iunie 2009

Un şofer a muşcat un pieton


Un ieşean în vârstă de 36 de ani a ajuns la spital după ce a fost muşcat de un şofer care i-a reproşat că traversează strada prea încet şi că astfel încurcă traficul, transmite Mediafax. "Mergeam pe stradă, iar la un moment dat m-a claxonat insistent un şofer foarte nervos. A deschis geamul şi a strigat că de ce mă mişc aşa de încet şi nu mă grăbesc când trec maşinile. I-am răspuns că nu mă pot mişca mai repede şi m-am apropiat de maşina sa. A continuat să strige la mine, apoi a sărit de la volan şi m-a înhăţat cu dinţii de burtă, după care a demarat în viteză. Mi-a sfâşiat tricoul şi am rămas cu o rană destul de urâtă”, a declarat, ieri, ieşeanul Mihai M.
Bărbatul s-a prezentat de urgenţă la
spitalul "Sfântul Spiridon" din Iaşi, medicii constatând că acesta avea o rană în zona costală stângă. După ce a primit îngrijiri medicale, el a fost transferat la Spitalul de Boli Infecţioase din Iaşi, pentru a se stabili dacă nu a contractat vreo boală infecţioasă. Bărbatul a spus că nu a decis dacă va depune plângere la Poliţie împotriva agresorului, motivând că prioritatea sa este să se facă bine.
Sursa: gandul.info

Niciun comentariu: